سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بکلینک

 دو واقعیت در فقر فرهنگی مردم!

چارلی چاپلین :
من هر قدر با کار طنز، کوشش کردم تا مردم " بفهمند"
اما آنها فقط " خندیدند " !


امام سجاد (ع) :
پدرم با برترین مردان زمان خویش در خون غلطید تا مردم " بفهمند" اما آنان فقط" گریه کردند "  

 

دنیای من پر از دست هایی است که خسته نمیشوند از نگه داشتن نقابها
دنیای من پر از آدم هایی است که فعل هایی را مصرف میکنند که برایشان صرف داشته باشد
دهانم پر از حرف است،اما با دهان پر نمیشود که حرف زد...!



در دنیای من جوکها بیشتر از حرفهای بدرد نخور پسند می شوند 


ارسال شده در توسط lilili
آموزش تافل
خرید گوشواره
خرید لوازم دیجیتال|خرید ساعت مچی |خرید تیشرت |خرید تی شرت | خرید پوشاک | خرید لوازم جانبی موبایل| خرید لوازم جانبی خودرو| خرید ساعت مچی | ساعت مچی |خرید پاوربانک| خرید شارژر موبایل | خرید بک لینک دائمی | بکلینک دائمی | خرید ساعت مچی | خرید بند انداز برقی | خرید شارژر موبایل | خرید پاوربانک موبایل | خرید لباس